ورود

خدمات آموزشی

​​​​​​​​​​

​دوره​​ های آموزشی آکادمیک در یک نگاه:
digital concept.png​مفاهیم و اصول تحول دیجیتال:​ ​​​
مفاهیم انقلاب صنعتی 4.0
مفاهیم تحول دیجیتال
کارخانه هوشمند
اقتصاد دیجیتال
نقشه راه تحول دیجیتال
کاربرد داده (Data) در صنعت
تفکر طراحی و حل مسئله
مدلهای کسب و کار هوشمند
​شهر هوشمند
digital solution.pngراهکارهای دیجیتال
سیستم های جامع منابع سازمانی
مدیریت زنجیره تامین
مدیریت تعامل  چند سویه با مشتریان (Omni-Channel)
مدیریت تجربه مشتریان
مدیریت داده (DMS)
​​فناوری های دیجیتال:​ digital technology.png
- هوش مصنوعی
​اینترنت اشیا
هوش تجاری
بازاریابی دیجیتال
بلاکچین و کاربردهای آن در کسب و کار
ارزهای دیجیتال 
کلان داده ها​
​دوره  جامع تحول دیجیتال:

آغاز تحول دیجیتال، یکی از مهمترین تصمیمات کلیدی و استراتژیک هر سازمانی برای ادامه حیات در دهه پیش رو خواهد بود. برای داشتن درک صحیحی از این تغییرات و الزامات آن ابتدا باید با تاریخچه انقلاب صنعتی چهارم و شکل گیری اقتصاد دیجیتال آشنا شد. در این دوره با یک رویکرد کل به جزء، روندهای تاریخی و پیش بینی روندهای آتی برسی خواهد شد و سپس مدل های تحول دیجیتال متداول در جهان شرح داده می شود. پس از آن مدلهای عملیاتی و نهایتا نقشه راه برای راهبری تحول دیجیتال تحوین و اجرایی خواهد شد. 
​مدت زمان دوره​48 ساعت
مخاطبان
​مدیران عامل و ارشد سازمانها 
راهبران تحول دیجیتال
مشاوران مدیریت
مدیران استارت آپ ها و شرکت های کوچک
​خلاصه مطالب دوره
​ماژول 1: انقلاب صنعتی چهارم
ماژول 2: اقتصاد دیجیتال
ماژول 3: مدل های تحول دیجیتال 
ماژول 4: مدل های ارزیابی بلوغ تحول دیجیتال
ماژول 5: فرآیندهای عملیاتی تحول دیجیتال
ماژول 6: مدل های کسب و کار دیجیتال 
ماژول 7: جمع بندی و تهیه نقشه راه


digital transformation.jpg
​دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال​:

تکنیک ها و روشهای بازاریابی دائما در حال تغییر هستند. پارادایم های بازاریابی از سنتی به دیجیتال تغییر کرده اند و امروزه داشتن اپلیکیشن و سایت موبایل و سایر روشهای بازاریابی نظیر ایمیلی و … الزامی است در حالی که داشتن همه این امکانات و بکارگیری آنها تضمینی برای موفقیت بازاریابی سازمان ها نیست. برای استفاده موثر از این روشها و تکنیک ها باید آنها را با استراتژی های خاصی تلفیق و یکپارچه نمود. هدف این دوره، آموزش اصول بازاریابی دیجیتال ابتدا به تفکیک تکنیک ها و روش‌ها و سپس ترکیب و یکپارچه سازی آنهاست.​
​​مدت دوره​48 ساعت​
​مخاطبان
​مدیران فروش و بازاریابی
مدیران ارشد شرکت های کوچک
مدیران IT
مدیران بازاریابی
خلاصه موارد دوره​
Marketing fundamentals 
Digital Marketing Strategy
Websites
Search: Organic & Paid
Social Media Marketing
Content & context Marketing
Email Marketing
Analytics
Integrated Digital Marketing Planning
Campaign planning, implementation and evaluation




advanced digital marketing.png
دوره مدیریت بازاریابی داده‌محور
جان وانامیکر (1922 – 1838) بازرگانی موفق و بنیانگذار اولین فروشگاه زنجیره‌ای در آمریکا است. برخی وی را از پیشتازان و سردمداران رشته بازاریابی می‌دانند. از او نقل شده که گفته است " نیمی از پولی را که صرف تبلیغات می‌کنم هدر می‌شود: مشکل اینست که نمی‌دانم کدام نیمه". مدیران بازاریابی همواره به دنبال یافتن پاسخ این پرسش‌ها بوده‌اند که بهترین روش برای سنجش اثربخشی تبلیغات چیست؟ چگونه می‌توان بازدهی فعالیتهای بازاریابی را اندازه گرفت و آنها را بهینه کرد؟ بهترین زمان برای اجرای تبلیغات و فعالیتهای پیشبرد فروش چیست؟ چگونه می‌توان مشتریان و نیازهایشان را بهتر شناخت؟
امروزه و در پی تحولات دیجیتال مدیران بازاریابی امکان یافته‌اند تا به انبوهی از داده‌ها و اطلاعات  مشتریان دسترسی داشته باشند. اما آیا تنها دراختیار داشتن داده‌های فراوان در ارتباط با مشتریان برای یافتن پاسخ سئولات فوق کافی است؟ چالش اصلی چگونگی و روشهای تحلیل این داده‌ها است.
مدیران و تصمیمگیران بازاریابی با تکیه بر مدیریت داده‌محور و شناخت روشهای موثر جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها قادر خواهند بود تا هم نیاز و رفتار مشتریان خود را دقیق‌تر شناخته و آنرا تحلیل و پیش‌بینی نمایند و هم اثربخشی فعایتهای بازاربابی و پیشبرد فروش خود را به دقت ارزیابی کرده و درجهت بهینه سازی آنها تصمیم‌گیری نمایند.
​​
​​مدت دوره​​8 ساعت​
​مخاطبان دوره
مدیران ارشد و میانی سازمانهای بزرگ
مدیران عامل شرکتهای کوچک و استارت آپ ها
مدیران بازاریابی
کارشناسان ارشد بازاریابی دیجیتال​
​خلاصه مطالب دوره
​فرآیند بازاریابی
معیارهای اندازه‌گیری ارزش دارایی برند
ارزش طول عمر مشتری
آزمون فعالیتهای بازاریابی
مبانی رگرسیون و ازریابی فعالیتهای بازاریابی

data driven marketing.jpg
مخاطبان می توانند پس از گذراندن این دوره:

  • گامهای فرآیند برنامه‌ریزی بازاریابی را مشخص نموده و آنها را تشریح نمایند
  • چگونگی تأثیر تصمیم‌گیری برمبنای داده‌ها را بر فعالیتهای بازاریابی توضیح دهد 
  • انواع آنالیتیکیس و روشهای تجزیه و تحلیل داده‌ها را که در بازاریابی به کار گرفته می‌شود بشناسد و مشخص نماید.
  • دروس فراگرفته شده در رابطه با بکارگیری آنالیتیکس برای بهبود استراتژی بازاریابی را در موارد مختلف پیاده نماید
  • برند و معماری برند را تعریف و ارزیابی نماید
  • ارزش برند را در طول زمان محاسبه و رهگیری نماید
  • تأثیر تصمیمات بازاریابی را بر ارزش برند محاسبه نماید
  • مفهوم ارزش طول عمر مشتری (CLV) و اجزای آن‌ را مشخص نماید
  • ارزش طول عمر مشتری را محاسبه نماید
  • گزینه‌های بازاریابی وتبلیغات را بر مبنای تأثیر آنها بر بهبود ارزش طول عمر مشتری (CLV) و بازگشت مشتری (Customer Retention) ارزیابی نماید
  • روابط علت ومعلولی بین متغییرها را از طریق آزمون معلوم نماید
  • همبستگی و رابطه علی متغییرها را تمیز دهد
  • آزمون های لازم برای تست فرضیات در مورد بازاریابی و فروش را طراحی واجرا نماید
  • نقطه سربه‌سر و پیش‌بینی افزایش فروش و سود را بر اساس نتایج آزمون محاسبه نماید
  • مفهوم رگرسیون را شناخته و نحوه استفاده از آنرا در محاسبه بازده فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات تشریح نماید
  • نتایج رگرسیون را در مورد فعالیتهای پیشبرد فروش تشریح نماید
  • نحوه رفتار مشتریان را از نتایج رگرسیون استنباط نموده و آنها را به تصمیمات کاری مرتبط نماید​​
دوره MBA کسب و کار دیجیتال

انقلاب دیجیتال با سرعت تمام ابعاد زندگی مدرن را دگرگون کرده است. با استفاده از فناوریهای عمده ماحصل انقلاب دیجیتال تجارت، اقتصاد، هنر، ورزش، سلامت، رسانه و بسیاری از جنبه های زندگی یا به کلی تغییر شکل داده اند و یا در حال تجربه تغییرات ماهیتی و مفهومی هستند. در این میان به نظر میرسد که سرعت این تغییرات به قدری بالا بوده است که کسب و کارها و سازمانها، در درک، جذب و بکارگیری این موج عظیم فناوری کاملا عقب مانده اند. بسیاری از کسب و کارهای قدیمی توسط استارت آپهای تازه از گرد راه رسیده به حاشیه رانده شده اند و بسیاری دیگر حاشیه سود خود را از دست داده اند. هر روز مدلهای جدیدی از کسب و کار ایجاد میشود که مطلقا بر پایه فناوریهای نوین پایه ریزی شده است و سازمانهای غیرچابک را به چالش میکشد. در این میان مدیران ارشد سازمانها که به شدت درگیر امور روزمره خود هستند باید به عنوان نخستین نسل از مدیرانی که هم دوره کسب و کار سنتی را مدیریت کرده اند و هم باید سازمان خود را در عصر دیجیتال مدیریت کنند، با چالش شناسایی و بکارگیری فناوریهای مورد نیاز سازمان خود و همچنین رهبری و مدیریت این تغییر شگرف روبرو هستند. موسسه آموزش عالی آزاد بهار با همکاری مرکز تحول دیجیتال و با تکیه بر تجربه دیرین خود در برگزاری دورهای کاربردی برای مدیران ارشد کشور، اقدام به طراحی و برگزاری دوره MDBA با هدف پر کردن خلا آموزشی موجود در زمینه مدیریت کسب و کارها در عصر دیجیتال نموده است. 
این دوره در 5 ماژول technology, Leadership, Marketing, Startups و همچنین یک پروژه پایانی در 130 ساعت و برای برگزاری در طی شش ماه طراحی شده است. 
 این دوره برای مدیران ارشد سازمانها و صاحبان کسب و کارهایی که میخواهند رشد و بالندگی مجموعه های تحت امرشان را تضمین کنند توصیه میگردد.​​
- ​ماژول های اصلی:

فنآوری دیجیتال  - Digital Technology
رهبری در عصر دیجیتال - Leadership in the Digital Age
بازاریابی دیجیتال – Digital Marketing
استارت آپها - Startups
پروژه پایانی – The Final Project
- مخاطبان دوره: 

مدیران ارشد و مدیران عامل شرکت های خصوصی و دولتی
مدیران و کارشناسان ارشد کسب و کارهای دیجیتال
مدیران و کارشناسان ارشد دیجیتال
کارشناسان فضای مجازی
مدیران فناوری اطلاعات
مدیران و کارشناسان تبلیغات دیجیتال
مدیران و صاحبان استارت¬آپ¬ها
دستآوردهای آموزشی MDBA

پس از پایان موفقیت آمیزتمامی دروس، فارغ التحصیل این رشته قادر خواهد بود:​

1- دانش
- روندهای اصلی تحولات فنآوری دیجیتال نظیر: Artificial Intelligence, Machine Learning, Big Data, Blockchain, Internet of Things  راشناخته و بتواند تشخیص دهد که سازمان متبوع او از کدام یک از این فناوریها میتواند در راستای ارتقای کسب و کار خود بهره بگیرد. 
- با اصول بازاریابی دیجیتال آشنا گشته و شیوه ها و ابزارهای این شیوه نوین بازاریابی را در حد مدیریتی و نه فنی به درستی بشناسد
- با طراحی برنامه تحول دیجیتال برای شرکتهای قدیمی و همچنین چگونگی طراحی فرآیندها و محصولات شرکت های استارت آپ در عصر دیجیتال آشنا شود.  

2- درک
- تاثیرات فنآوریهای جدید دیجیتال بر جنبه های مختلف کسب را درک نموده و عمق این تأثیرات را حوزه های مشتری، رقابت، ارزش، نوآوری و داده های سازمان تشریح نماید
- نیاز به تحول دیجیتال در فرهنگ و استراتژی سازمان را جهت بقا سازمان یا افزایش سهم بازار درک نماید و بتواند منایع حیاتی برای موفقیت را شناسایی کند 

3- کاربرد
- نقشه راه تحول دیجیتال تدوین کند
- شیوه های نوین بازاریابی دیجیتال را در کسب و کار خود به کار گیرد
- تاثیر استفاده از این تکنیک ها و روش ها را در گذر زمان اندازه گیری کند
- استراتژیهای توسعه سازمان را بر اساس Business Model  های جدید تدوین نماید
- برای یک ایده استارت اپی طرح تجاری تهیه کند. 
- در انتخاب و بکارگیری فناوریهای مورد نیاز سازمان نقش کلیدی بازی کند. 

4- تحلیل
- عوامل موفقیت و شکست کسب و کارهای جدیدی که  در فضای دیجیتال به دنیا آمده اند را تحلیل تماید
- تغییرات ساختاری در معماری کسب و کارها و صنایع  جدید را شناخته و تأثیرات آن بر سازماندهی و رهبری سازمانها را تحلیل نماید
​​
 ​توسعه توانمندی ها​ از مسیر آموزش می گذرد. با اعتماد به ما​، برای رویارویی  با دنیای دیجیتال آماده شوید.​ منتظر تماس شما هستیم...